I) Zasady forum:
1. Każdy użytkownik zakładając konto na forum automatycznie zgadza się z wymienionymi postanowieniami. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go.
2. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialność za treści umieszczane przez użytkowników.
3. Zabrania się reklamowania stron lub serwerów z sieci konkurencyjnych.
4. Zabrania się reklamowanie sieci minigun.pl na stronach/serwerach, na których jest to zabronione.
5. Treści umieszczane przez użytkowników nie powinny zawierać treści nadmiernie wulgarnych, obraźliwych, pornograficznych oraz takich, które są prowokacją do kłótni, lub łamią prawo RP. Tyczy to się zarówno tych umieszczanych w postach, jak i tych w profilu użytkownika, czy shoutbox'ie.
6. Prowokowany moderator ma prawo ukarać użytkownika.
7. Administracja forum ma prawo do usuwania lub edycji postów, jeśli uzna ich treść za łamiącą regulamin, bez podanego powodu.
8. Zwykłym moderatorom zabrania się modyfikowania postów/shoutów użytkownikom o randze Admina forum, lub tych należących do innego moderatora.
9. Administracja ma prawo do zmieniania regulaminu bez obowiązku informowania o tym użytkowników. Każdy ma tydzień na zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.
10. Do rejestracji użytkownik nie może używać tzw. 10-minutowych adresów e-mail.
II) Zasady pisania postów/zakładania wątków:
1. Każdy wątek powinien być zakładany w odpowiednim do tego dziale oraz, jeśli to wymagane, wg odpowiedniego wzoru.
2. Zabrania się zakładania wątków, których temat był już poruszony.
3. Posty powinny być pisane z zachowaniem zasad poprawnej polszczyzny.
4. Zabrania się pisania tzw. "double postów". Dla każdego użytkownika jest dostępna opcja edycji poprzedniego posta, jeśli musi coś dopowiedzieć.
5. Posty powinny odnosić się do tematu wątku.
6. Każdy post powinien wnosić coś do tematu wątku. A opinie, odpowiednio uzasadnione.
7. Posty nie powinny zawierać niepotrzebnych modyfikacji. (W tym, np: kolor czcionki, jej wielkość, niepotrzebne grafiki, etc.)
8. Oprócz powyższych założeń użytkownik powinien się stosować do założeń tzw. "netykiety".
III) Regulamin ShoutBoxa (SB)
1. Zakazane są treści pornograficzne, obraźliwe oraz wulgarne oraz takie, które łamią prawo RP.
2. Forum gości osoby poniżej 18 roku życia, zabronione są dyskusje na tematy nie przeznaczone dla osób niepełnoletnich.
3. Dozwolona jest cenzura powyższych, niemniej jednak częste użycie może owocować warnem.
4. Zakazane jest reklamowanie innych sieci.
5. Zakazane jest prowokowanie kłótni oraz denerwujące zachowanie.
6. Obrazki z użyciem [img] dozwolone są tylko w małych rozmiarach, dla wszystkich dużych obrazków nakazane jest użycie [url]
7. Zabrania się handlu wszelkiego typu na SB.
8. Zabrania się tzw. spamowania.
9. Każdy powinien stosować się do założeń netykiety.
Za złamanie regulaminu dostaje się warna. Otrzymanie 3. warna skutkuje banem tymczasowym, a następny warn - banem permanentnym. Jeśli regulamin złamie moderator, oprócz ww. kary zostaje mu zabrana ranga.
Regulamin jest własnością administracji minigun.pl i zastrzega sobie prawo do jego kopiowania.
UPDATE: 2015-08-07
Regulamin FORUM
-
- Informacje
-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości