Strona 1 z 5

Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 30 kwie 2016, o 14:10
autor: Kubar906
Witam ponownie, szanowni Forumowicze :)
Piszę, by poruszyć szalenie ważną dla wielu, wielu graczy grających na serwerze ORANGE 100% Crits kwestię. Chodzi mi mianowicie o snajperów-bodyshooterów. Jest to dość dyskusyjna kwestia, która, jak zauważyłem, była poruszana na forum wiele razy, przez wielu ludzi i tyle samo razy decyzja w zasadzie jednej osoby sprowadzała się do odrzucenia propozycji zmian w zasadzie z jednego błahego powodu.
Być może nie muszę tego wyjaśniać, ale każdy z czytających ów wpis i będących choć raz na serwerze wie, że prawdziwym jego rakiem są właśnie snajperzy-bodyshooterzy. Jednym w zasadzie strzałem potrafią położyć każdą klasę. Dystans i miejsce trafienia nie mają tu absolutnie żadnego znaczenia. Wkurza to każdego – tylko nie ich. Takich osób na serwerze jest sporo i drażni to każdego – w tym często ich samych (zamiast headshotów strzalają bodyshoty, bo to jest po prostu skuteczne). Poczciwa rzesza graczy, która wymaga czegoś od siebie i nie zniża się do poziomu snajpera F2P, ma zadanie utrudnione, bowiem by uzyskać taki sam rezultat w zabijaniu, jaki ma opisywana wcześniej przeze mnie klasa, musi się postarać o wiele bardziej, niż wcisnąć PPM i kliknąć raz, by od niechcenia kogoś ubić.
Problem jest wielki. Osobiście gram na serwerze od czerwca 2015 i doprawdy, niezliczoną ilość razy słyszałem skargi na tę klasę. Ludzie przez to wręcz opuszczali serwer. W związku z tym postanowiłem w końcu coś ze sprawą zrobić i porozmawiałem z Prezesem.exe na voicechacie, będąc na serwerze o możliwości wyłączenia strzałów krytycznych na bodyshotach. Otrzymałem odpowiedź, w którą z początku nie uwierzyłem: w zasadzie cała kadra jest za wyłączeniem krytyków na body za wyjątkiem jednej – Shimi. Generalnie było to dla mnie wprost nie do pomyślenia, ponieważ z tego, co zauważyłem, Shimi wydawała mi się być osobą, która dba o serwer należycie. No cóż, pomyślałem, muszę to sprawdzić. Napisałem do ww. administratorki na privie z prośbą o rozwiązanie kwestii. No, niestety, przejechałem się i to dość mocno. Za zgodą Shimi, publikuję Wam rozmowę z Nią: http://imgur.com/a/dzgKl
Co w zasadzie z tego wynika? Mamy tu sytuację, w której zdecydowana większość społeczności + Kadra jasno odpowiadają się za zmianą w kwestii mechanizmu bodyshotów na klasie snajper. W zasadzie nie będę już tego komentować, bo wszystko jest na screenshotach. Publikuję jeszcze opinie członków Administracji (tych, z którymi udało mi się nawiązać kontakt, czyli w zasadzie ze wszystkimi aktywnymi) serwera, żeby nie było, że jestem gołosłowny – http://imgur.com/a/UQvzp
O co chodzi? Shimi, jako aktywni gracze serwera prosimy o porządną, merytoryczną dyskusję i zgodę na wprowadzenie zmian. Argument o tym, że ludzie zaczną opuszczać serwer jest... przepraszam, wzięty z kosmosu. Co nie poruszy się tematu bodyshotów na czacie serwerowym, lecą opinie graczy nt. owych zdarzeń, nie wspominając o codziennym w zasadzie flame'ieniu na nich przez ogromne ilości innych. Skończ proszę być carycą serwera i posłuchaj graczy. Vox populi, vox Dei :)
Zachęcam do wypowiadania się w temacie. Być w może w końcu uda się wprowadzić jakieś zmiany, które – co widać jak na dłoni – są pożądane przez miażdżącą większość :)

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 30 kwie 2016, o 15:49
autor: Kaleka
Dajcie limit na snajpera i tyle. Strzelanie głów snajperem na serwerze 100% crits jest bezsensu.

PS. Jeśli chcesz wkleić rozmowę, po prostu użyj http://pastebin.com/

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 30 kwie 2016, o 19:48
autor: #EPTF2 ZAWIADAKA
Jestem na tak

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 2 maja 2016, o 22:05
autor: sHimi
czekam, aż wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem tutaj się wypowiedzą

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 2 maja 2016, o 22:06
autor: Kubar906
Wydaje mi się, że wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem się wypowiedzieli, jak widać na screenach :) po coś je wstawiłem ;)

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 2 maja 2016, o 22:13
autor: poszkoleps
sHimi pisze:czekam, aż wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem tutaj się wypowiedzą
Wypowiadam się i sądzę, że bodyshoty powinny być w jakikolwiek sposób tępione.

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 2 maja 2016, o 22:29
autor: KwZniwiarz
Powinien byc jaksi limit bo wystarczy snajper z machiną i 518dmg oberwiesz ;-;

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 2 maja 2016, o 23:20
autor: No Żegnam
No Witam

Jestem za tym i za żeby postać snajper została znerfiona dlaczego? Postać ta potrafi zabić każdego z nad leczeniem (jeżeli strzał został naładowany 100%) Na początku BRAK bodyshootu uniemożliwi zabicie na jeden strzał (niektórych klas). i ograniczenie granych snajperów do 1 lub 2 sami zdecydujecie

Mam też pewnie inne alternatywne rozwiązania może się komuś spodoba

1. zrobić ofensywnego snajpera na zasadzie gra na łuku i zabrać mu snajperkę ale posiadał by PM
2. Mini kryty i brak bodyshootu
3. (Najbardziej mało prawdopodobne) V.I.P na snajpera który był by drogi zęby każdy nie kupował go z łatwością (przelew gdzieś 30zł możne mniej lub więcej ale nie 5zł. p2p.) który by dawał aktualne możliwości snajpera a zwykły jak pkt 1 i 2

Generalnie to są moje sugestie które pisałem do Kubara. Które nie musicie brać pod uwagę i możecie je zignorować

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 3 maja 2016, o 12:31
autor: >>PoKeR<<
To ja hihi

Bodyshoty na krytach są strasznie denerwujące. Taki typ biegal po calej mapie i strzelal gdzie popadnie i nie dalo sie grac. Jam jest na Taq

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

: 3 maja 2016, o 16:39
autor: sHimi
Powiedziałam, że na forum zainteresuje się sprawą, tylko ciężko interesować się sprawą jak ludzie albo olewają temat albo piszą tylko czy są za czy przeciw.

Wasze odpowiedzi to coś w stylu:
- chcesz zmiany?
- tak
- jakiej zmiany?
- no zmiany

Oczywiście w skrócie i przenośni.

Więc niech osoby, zainteresowane zmianą w dziedzinie bodyshootów napiszą propozycje tej zmiany na forum i poprą linkiem do działającego pluginu, jeśli ta propozycja wymaga pluginu.
P.S pluginy sprzed roku i starsze bez żadnych aktualizacji uznajemy za niedziałające.

Propozycje zostaną omówione przeze mnie jak i drugiego założyciela serwera.