Podanie [War3] Poro

Awatar użytkownika
Poro
Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 6 maja 2015, o 13:14

Podanie [War3] Poro

1. Poro
2. STEAM_0:1:40851612
3. Gram od 2 lat, grałem jeszcze na starym Warze przed upadkiem. Teraz gram od niedawna.
4. O serwerze dowiedziałem się od znajomych.
5. Dawid (Wadid)
6. 17
7. Wielkopolskie
8. Obecnie jest mało grających adminów, na serwerze często siedzą małe dzieci nadużywające mikrofonu, które bardzo wszystkich irytują, ale też są osoby, które wchodzą na spawn przeciwnika i nie da się przez nich grać.
9. Chciałem startować na admina na tutejszym byłym serwerze Deathrun, ale niestety upadł.
10. Tak
11. Tak
Tako rzecze Poro the King/Rogue the X-Men.

Obrazek

Obrazek
Zając
Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 3 kwie 2015, o 16:51

Re: Podanie [War3] Poro

Gameware ;> mało kto to pamięta
Asan
Winston Churchill
Winston Churchill
Posty: 290
Rejestracja: 7 gru 2014, o 20:04

Re: Podanie [War3] Poro

Zadajmy sobie jedno pytanie: czy ten człowiek jest rzeczywiście godny zaufania? Czy wierzysz w Boga chłopczyku? Czy byłbyś w stanie poświęcić się dla dobra Kościoła? Pewnie nie. Taka osoba nie powinna być adminem. Ale to przecież przemyślenia, które zginą w tłoku innych wypowiedzi, za które pewnie wyłożono ładną sumkę.

EDIT:

Zmieniam zdanie (pieniądze potrafią przekonać człowieka) - jest to osoba pełna wiary w Boga i Kościół. Na pewno będzie potrafił zasłużyć się naszej małej społeczności.
:rose:
Awatar użytkownika
Garnier De Naplouse
Forumowy Bywalec
Posty: 78
Rejestracja: 13 gru 2014, o 13:43
Lokalizacja: Akka

Re: Podanie [War3] Poro

Tak.
Znam go dosyć długo i mogę na nim polegać w dodatku adminów brak, kolejny w ekipie się przyda. Jeżeli zostanie przyjęty, to ze względu na krótki czas gry, będzie pod wzmożoną obserwacją, moją jak i opiekuna wara. Moja aprobata nie zamyka tematu, to że ja jestem na tak, wcale nie znaczy, że Poro zostanie adminem. Tak więc bracia, do urn!