Gmod konkurs
: 3 lut 2015, o 13:36
Wyciągając wnioski z ostatniej próby robienia konkursu, stwierdzam, że nie ma najmniejszego sensu robić czegoś co wymaga od was zgrania ;-;
W tym przypadku nagrody przeznaczone na nieudany tank wars przeznaczam na inny konkurs, który na szczęście nie wymaga zgrania.
Na czym polega? Prosty w zasadach ale już nie tak prosty do wygrania
Osoby posiadające Garry's Moda na pewno wiedzą, że gra polega głównie na budowaniu ( z dostępnych propów )
Tak więc z chęcią zachowania tematyki militarii proponuje konkurs w budowaniu.
Do końca miesiąca (luty) należy w tym wątku opublikować swoją konstrukcje (link do workshopu, screenshooty)
Zasady:
- Cokolwiek by to było, ma działać tak jak powinno.
- Dozwolone (zalecane) addony: Wiremod oraz inne narzędzia budownicze
- Zakazane propy: propy z gier typu TF2, Portal (Dozwolone tylko podstawowe oraz z CSS)
- Wygrywa ładny design i funkcjonalność (Może to wyglądać zajebiście ale jeśli nie działa to raczej nie wygra)
- Dozwolone konstrukcje związane z II WŚ (czołgi, samoloty, pojazdy, działa)
- Uzbrojenie w konstrukcjach typu czołg/działo jest niewymagane
- Publikacja swojej pracy to - link do workshopu (opublikowanie pracy) oraz screenshoot w trakcie produkcji (uniknięcie sytuacji kradzieży czyjejś pracy)
Workshop przewertowałem dość dobrze tak więc rozpoznam kradzież.
Aby dać szanse nowym osobom w Gmodzie oto kilka porad ode mnie:
- Używajcie Precision Tool (precyzyjne poruszanie propów)
- Wyłączcie kolizje dla sąsiadujących propów (No collide)
- Każda konstrukcja powinna mieć tzw. prop podstawowy, do niego powinien być przyklejony każdy inny prop ozdobny, koła, dopalacze i inne obiekty.
- Prop podstawowy powinien ważyć więcej niż łączna wartość wszystkich innych propów.
- Propy ozdobne powinny ważyć w granicach 5-10
- Waga propów jest bardzo ważna, często mały prop kostki waży więcej niż krowa.
- Symetria, waga powinna być symetryczna do drugiej strony obiektu, jeśli nie wyważycie dobrze to wam się to poprostu rozwali po odmrożeniu
- Nie zmieniajcie wagi kół.
- Prop podstawowy powinien ważyć w granicach 500-1000
- Nigdy, przenigdy nie odmrażajcie pracy dopóki jej nie skończycie. Jeśli chcecie przetestować to po prostu zduplikujcie i postawcie nowe.
Nagrody:
#1 miejsce : 4 klucze mann co.
#2 miejsce : 2 klucze mann co. + bilet MvM
#3 miejsce : 1 klucz mann co. + bilet MvM
Nagroda publiczności (głosowanie np. na grupie Orange) : 1 klucz mann co.
Addony dozwolone oraz polecane:
Wiremod(coś jak elektryka, bramki itp)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =160250458
Precision Tool(precyzyjne poruszanie propów)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104482086
Weight Tool(zmiana wagi propów)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104480013
SmartSnap (siatka holograficzna do budowania)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104815552
Przykłady:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =386303466
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =374167639
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =329539676
Chętni do zapisania się, pisać tutaj.
W tym przypadku nagrody przeznaczone na nieudany tank wars przeznaczam na inny konkurs, który na szczęście nie wymaga zgrania.
Na czym polega? Prosty w zasadach ale już nie tak prosty do wygrania
Osoby posiadające Garry's Moda na pewno wiedzą, że gra polega głównie na budowaniu ( z dostępnych propów )
Tak więc z chęcią zachowania tematyki militarii proponuje konkurs w budowaniu.
Do końca miesiąca (luty) należy w tym wątku opublikować swoją konstrukcje (link do workshopu, screenshooty)
Zasady:
- Cokolwiek by to było, ma działać tak jak powinno.
- Dozwolone (zalecane) addony: Wiremod oraz inne narzędzia budownicze
- Zakazane propy: propy z gier typu TF2, Portal (Dozwolone tylko podstawowe oraz z CSS)
- Wygrywa ładny design i funkcjonalność (Może to wyglądać zajebiście ale jeśli nie działa to raczej nie wygra)
- Dozwolone konstrukcje związane z II WŚ (czołgi, samoloty, pojazdy, działa)
- Uzbrojenie w konstrukcjach typu czołg/działo jest niewymagane
- Publikacja swojej pracy to - link do workshopu (opublikowanie pracy) oraz screenshoot w trakcie produkcji (uniknięcie sytuacji kradzieży czyjejś pracy)
Workshop przewertowałem dość dobrze tak więc rozpoznam kradzież.
Aby dać szanse nowym osobom w Gmodzie oto kilka porad ode mnie:
- Używajcie Precision Tool (precyzyjne poruszanie propów)
- Wyłączcie kolizje dla sąsiadujących propów (No collide)
- Każda konstrukcja powinna mieć tzw. prop podstawowy, do niego powinien być przyklejony każdy inny prop ozdobny, koła, dopalacze i inne obiekty.
- Prop podstawowy powinien ważyć więcej niż łączna wartość wszystkich innych propów.
- Propy ozdobne powinny ważyć w granicach 5-10
- Waga propów jest bardzo ważna, często mały prop kostki waży więcej niż krowa.
- Symetria, waga powinna być symetryczna do drugiej strony obiektu, jeśli nie wyważycie dobrze to wam się to poprostu rozwali po odmrożeniu
- Nie zmieniajcie wagi kół.
- Prop podstawowy powinien ważyć w granicach 500-1000
- Nigdy, przenigdy nie odmrażajcie pracy dopóki jej nie skończycie. Jeśli chcecie przetestować to po prostu zduplikujcie i postawcie nowe.
Nagrody:
#1 miejsce : 4 klucze mann co.
#2 miejsce : 2 klucze mann co. + bilet MvM
#3 miejsce : 1 klucz mann co. + bilet MvM
Nagroda publiczności (głosowanie np. na grupie Orange) : 1 klucz mann co.
Addony dozwolone oraz polecane:
Wiremod(coś jak elektryka, bramki itp)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =160250458
Precision Tool(precyzyjne poruszanie propów)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104482086
Weight Tool(zmiana wagi propów)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104480013
SmartSnap (siatka holograficzna do budowania)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =104815552
Przykłady:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =386303466
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =374167639
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =329539676
Chętni do zapisania się, pisać tutaj.