Strona 1 z 2
Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 10:49
autor: Yakuza0321
1. Można byłoby ograniczyć ilość scoutów ponieważ nieźle wkurza ludzi bo jest szybki i ma masywny dmg
2. Wgrać kilka map mniej odsłoniętych (żeby snajper miał mniejsze pole do popisu)
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 13:58
autor: sHimi
można wprowadzić limit klas 4 os na wszystko np
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 15:28
autor: Palapower14
Niezły plan, ale i tak będzie rzeźnia
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 18:07
autor: Aykous
Limit klas bym zostawił, niech mają wybór czym grają.
Co do dmg to chyba egzekutor OP.
Mapy można by wgrać.
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 20:32
autor: Palapower14
Jeden ciul jaka klasa wszystko ma taki demage ze szkoda gadac :/
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 21:40
autor: Yakuza0321
no tak ale najbardziej jest to widoczne na scout i sniper ;v sniper body 99% dead ;v z 2 końca mapy
Re: Kilka propozycji
: 24 sty 2015, o 23:21
autor: Palapower14
Dlatego bylem przeciwny tworzeniu takiego serwa osobiscie ja zawsze staram sie celowac w glowe ale od kazdego nie mozesz tego wymagac
Re: Kilka propozycji
: 25 sty 2015, o 01:29
autor: Aykous
Jak kogoś mocno wkurza śmierć co 3 sekundy to jego problem.
Ja grając pyro przez kilka godzinek nie miałem rage czy coś w tym stylu.
Co do "Jeden ciul jaka klasa wszystko ma taki demage ze szkoda gadac :/ " to nie, bo każdy ma swoją ulubioną klasę tak jak ty snajpera i wątpię abyś cieszył się grając np skautem.
Re: Kilka propozycji
: 25 sty 2015, o 02:21
autor: Palapower14
1 primo ja jak juz pisalem mimo wszystko staram sie celowac heada a nie biore sydneja i tym bardziej wale body 2 primo skaut ktory z pol mapy z dubeltowki zabiera ci pol albo 3/4 hp to lekka przesada 3 primo dobrze wiesz ze jestem leniwy i wole celowac z daleka niz podejsc do przeciwnika wyjatek to spy i mele medyk
Re: Kilka propozycji
: 25 sty 2015, o 10:11
autor: Yakuza0321
Dokładnie tak jak zostało wspomniane ;v scout z dubeltówki 3/4 czasem nawet z 2 końca mapy ;v wliczając pistolet który również z drugiego końca mapy zadaje pokaźny dmg