Strona 2 z 5
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 3 maja 2016, o 16:47
autor: Kubar906
Przepraszam Shimi, lecz kwestie techniczne to domena osób, które odpowiadają za funkcjonowanie serwera – założyłem wątek z potrzebą omówienia zmian. Z ww. wypowiedzi ludzi wynika, że są za znerfieniem lub wyłączeniem bodyshotów – kwestia pluginów to już Wasza kwestia, gdyż nie sądzę, by ludzie, którzy nie muszą się na tym znać, byli z tym obeznani
Oczywiście mogę się mylić, jeśli osoby, które wyżej się wypowiedziały, znają takie pluginy lub inne rzeczy, to przepraszam
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 3 maja 2016, o 17:59
autor: Mikilol
Proponuje zainstalowanie pluginu SniperbodyoffbySundex Oczywiscie na Taq
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 3 maja 2016, o 20:53
autor: Kubar906
Mikilol pisze:Proponuje zainstalowanie pluginu SniperbodyoffbySundex Oczywiscie na Taq
Super
być może pospieszyłem się z poprzednią wypowiedzią
propsy
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 3 maja 2016, o 22:26
autor: Palapower14
Fakt denerwujące body a shotgun za pierdyliard hp z kilometra nie... jestem za ograniczeniem ilości osób na snajperze i nic poza tym
@Edit Dura lex, Sed lex #szpan łąciną w **ujjjjjjjjjjjjj
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 3 maja 2016, o 23:36
autor: Kubar906
Palapower14 pisze:Fakt denerwujące body a shotgun za pierdyliard hp z kilometra nie... jestem za ograniczeniem ilości osób na snajperze i nic poza tym
@Edit Dura lex, Sed lex #szpan łąciną w **ujjjjjjjjjjjjj
Necessitas frangit legem (w znaczeniu: potrzeba rodzi prawo
)
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 4 maja 2016, o 10:01
autor: Asan
Audiatur et altera pars.
Co wam przeszkadza body snipera, skoro na tym serwerze wszystko bije kryty...
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 4 maja 2016, o 10:45
autor: Preze$Exe
Ja tam body bym zostawił :3
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 4 maja 2016, o 11:36
autor: poszkoleps
Preze$Exe pisze:Ja tam body bym zostawił :3
Idź w chuj i nie wracaj.
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 4 maja 2016, o 14:35
autor: Kubar906
Hm, zauważyłem, że podjęto decyzję o tym, że każdy bodyshot to -5 HP dla Snajpera. To jednak nieco za mało, bo jest to tak niska kara, że praktycznie niezauważalna: żeby Snajper poległ, bodyshotując, musiałby oddać 25 strzałów, co jest równe ilości pocisków w magazynku. Ponadto, wystarczy wyposażyć się w Wygodnickiego Wczasowicza i problem znika. Prosimy o poważne propozycje rozwiązania podejmowanej tu kwestii.
Wciąż postulujemy poprzednie kwestie ze zwróceniem uwagi na plugin zaproponowany przez Mikilola. Proszę, słuchajcie się wypowiadających.
dajóm pisze:Audiatur et altera pars.
Co wam przeszkadza body snipera, skoro na tym serwerze wszystko bije kryty...
Właśnie tłumaczymy, dlaczego – powyżej, w pierwszej wypowiedzi
Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze
: 4 maja 2016, o 15:19
autor: sHimi
decyzję podjęto co do serwera ORANGE
A ja nie słyszę od Was poważnych propozycji co do zmian, zachowujecie się jak rozkrzyczani ludzie, krzyczący przed sejmem, że chcą zmian, a nie są w stanie powiedzieć jakich. Najłatwiej powiedzieć: nie znam się.
W ogóle pominę fakt tych licznych plotek sianych na serwerze crits, przypomnę, że jako osoba, która ma dostęp do wszystkiego mam również wgląd do czatu pisanego i głosowego na serwerze. Z ciekawszych propozycji nawet były to, by w ogóle usunąć snajpera, albo żeby uwaga, z serwera 100% crits usunąć kryty.
Oraz pozostaje moje główne pytanie, czy zmiany w ogóle są konieczne, skoro nie da się zaprzeczyć, ale crits całymi dniami jest full lub prawie full. Gdyby się nie podobało rzeczywiście tylu graczom to by nie grali tam, a graliby na innym serwerze. Przecież serwerów w PL mamy mnóstwo, a na świecie critsów dużo. No chyba że, ci wszyscy grający ludzie to jacyś ludzie lubiący się umartwiać, którzy grają tam, bo sprawia im to ból psychiczny.
Statystyki i ekonomii się nie pokona demokracją czy łaciną.