Kilka pro tipów, mini zasad oraz porad do nadchodzącego konkursu
---Kamuflaż---
Czołgi są pokolorowane w taki sposób, aby ułatwić ukrycie. Nie zapewnia to niewidzialności ale gwarantuje, że nie nieostrożna osoba was nie zobaczy, nawet gdyby was znaleziono, jest to stanowczo za późno. Kamuflaż zapewnia przewagę pierwszego strzału, po tym strzale najlepiej się wycofać i powtórz strategie w najbliższym czasie. Wywiązanie pełnej walki mija się z celem gdyż nawet gdy uda nam się zniszczyć czołg wroga natychmiast, sami możemy mocno oberwać.
Widzicie tu gdzieś czołg? Zanim go odnajdziecie już dawno wystrzeli.
Tutaj się skubany ukrył.
---Zasadzka---
Najbardziej efektywna kiedy połączymy ją razem z kamuflażem, ale bez dostępu do takowego kamuflażu zawsze można zaczaić się za rogiem/budynkiem czy czymś innym co jest w stanie was zasłonić.
Widok z czołgu ofiary
Widok z góry
---Wieża radiowa---
Na każdej mapie typu survival/tank hunt będzie obecna wieża radiowa (wysoka, w większości widoczna z każdego zakątka mapy), znajdować będzie się na terenie odsłoniętym, podjechanie pod takową wieże zaowocuje informacją (podaną przez sędzie na globalnym czacie) gdzie (w przybliżeniu) znajduje się przeciwna drużyna. Co się wiąże z takim ryzykiem to fakt że teren jest odsłonięty i umożliwia strzał z daleka (np zza drzew). Perfekcyjne miejsce na zasadzkę.
---!MINY!---
Na mapie są obecne miny. Nie jest ich od nasrania co 5 metrów ale nieostrożność może spowodować silny uszczerbek na zdrowiu
Miny dzielą się na dwa rodzaje. Duże, i małe. Te małe nie załatwią czołgu natychmiast ale mogą was wywrócić lub zadać obrażenia jak bezpośrednie trafienie z czołgu. Natomiast te duże miny to już inna historia. Po najechaniu na nią macie jakieś 5-10% szansy na przetrwanie, jeśli macie farta to was po prostu wyrzuci w powietrze i wywróci, to się jeszcze da naprawić, sojusznik może was popchać i obrócić xD Oprócz tego macie jakieś 20% szansy że rozwali wam czołg na części, ale przeżyjecie. No i jakieś 70% szansy na natychmiastową śmierć.
Ogólnie polecam omijać, lub strzelić w minę z dystansu jeśli chcecie się jej pozbyć
---BLOKADY---
Jak zobaczycie coś takiego:
To błagam... To jest zrobione przeze mnie. TO JEST BLOKADA, TAM NIE IDZIEMY!
Tank trapy blokują dostęp pojazdów, siatka na piechotę. Jak widzicie siatkę to w ogóle tam nie iść, jak same tank trapy to po prostu trzeba wyjść z czołgu żeby tam dojść.
---BRAMY---
Bramy tego typu:
Da się je otworzyć tylko z jednej strony (od strony żółtej blokady), taranowanie takich drzwi z przeciwnej strony może się skończyć sporym lagiem albo ciekawym bugiem w wersji wystrzelenia waszego czołgu w kosmos, bramy bez takiej blokady możecie spokojnie taranować (można je spokojnie taranować od strony blokady)
---MAPA---
Oto mapa na nadchodzący konkurs, posiada prawie wszystko, miasto, budynki, mosty, las, wzgórza, klify, zamek, lotnisko... no po prostu wszystko.
Celem rysowanej mapy a nie screenshotów z gry jest chęć utrudnienia wam zadania poprzez prace w nieznanym terenie z dostępem tylko do mapy.
Co oznaczają niektóre oznaczenia to trzeba się domyśleć... Podpowiem że około 70% terenu tej mapy to las.
EDIT: W sobote grupowy trening/test w niedziele w godzinach 18-22 zaczynamy na serio.
Link do pobrania mapy (troszkę ją ucięło na forum) http://i.imgur.com/P8vt7xM.jpg