Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Witam ponownie, szanowni Forumowicze :)
Piszę, by poruszyć szalenie ważną dla wielu, wielu graczy grających na serwerze ORANGE 100% Crits kwestię. Chodzi mi mianowicie o snajperów-bodyshooterów. Jest to dość dyskusyjna kwestia, która, jak zauważyłem, była poruszana na forum wiele razy, przez wielu ludzi i tyle samo razy decyzja w zasadzie jednej osoby sprowadzała się do odrzucenia propozycji zmian w zasadzie z jednego błahego powodu.
Być może nie muszę tego wyjaśniać, ale każdy z czytających ów wpis i będących choć raz na serwerze wie, że prawdziwym jego rakiem są właśnie snajperzy-bodyshooterzy. Jednym w zasadzie strzałem potrafią położyć każdą klasę. Dystans i miejsce trafienia nie mają tu absolutnie żadnego znaczenia. Wkurza to każdego – tylko nie ich. Takich osób na serwerze jest sporo i drażni to każdego – w tym często ich samych (zamiast headshotów strzalają bodyshoty, bo to jest po prostu skuteczne). Poczciwa rzesza graczy, która wymaga czegoś od siebie i nie zniża się do poziomu snajpera F2P, ma zadanie utrudnione, bowiem by uzyskać taki sam rezultat w zabijaniu, jaki ma opisywana wcześniej przeze mnie klasa, musi się postarać o wiele bardziej, niż wcisnąć PPM i kliknąć raz, by od niechcenia kogoś ubić.
Problem jest wielki. Osobiście gram na serwerze od czerwca 2015 i doprawdy, niezliczoną ilość razy słyszałem skargi na tę klasę. Ludzie przez to wręcz opuszczali serwer. W związku z tym postanowiłem w końcu coś ze sprawą zrobić i porozmawiałem z Prezesem.exe na voicechacie, będąc na serwerze o możliwości wyłączenia strzałów krytycznych na bodyshotach. Otrzymałem odpowiedź, w którą z początku nie uwierzyłem: w zasadzie cała kadra jest za wyłączeniem krytyków na body za wyjątkiem jednej – Shimi. Generalnie było to dla mnie wprost nie do pomyślenia, ponieważ z tego, co zauważyłem, Shimi wydawała mi się być osobą, która dba o serwer należycie. No cóż, pomyślałem, muszę to sprawdzić. Napisałem do ww. administratorki na privie z prośbą o rozwiązanie kwestii. No, niestety, przejechałem się i to dość mocno. Za zgodą Shimi, publikuję Wam rozmowę z Nią: http://imgur.com/a/dzgKl
Co w zasadzie z tego wynika? Mamy tu sytuację, w której zdecydowana większość społeczności + Kadra jasno odpowiadają się za zmianą w kwestii mechanizmu bodyshotów na klasie snajper. W zasadzie nie będę już tego komentować, bo wszystko jest na screenshotach. Publikuję jeszcze opinie członków Administracji (tych, z którymi udało mi się nawiązać kontakt, czyli w zasadzie ze wszystkimi aktywnymi) serwera, żeby nie było, że jestem gołosłowny – http://imgur.com/a/UQvzp
O co chodzi? Shimi, jako aktywni gracze serwera prosimy o porządną, merytoryczną dyskusję i zgodę na wprowadzenie zmian. Argument o tym, że ludzie zaczną opuszczać serwer jest... przepraszam, wzięty z kosmosu. Co nie poruszy się tematu bodyshotów na czacie serwerowym, lecą opinie graczy nt. owych zdarzeń, nie wspominając o codziennym w zasadzie flame'ieniu na nich przez ogromne ilości innych. Skończ proszę być carycą serwera i posłuchaj graczy. Vox populi, vox Dei :)
Zachęcam do wypowiadania się w temacie. Być w może w końcu uda się wprowadzić jakieś zmiany, które – co widać jak na dłoni – są pożądane przez miażdżącą większość :)
Awatar użytkownika
Kaleka
Forumowy Bywalec
Posty: 97
Rejestracja: 8 mar 2015, o 10:58
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Dajcie limit na snajpera i tyle. Strzelanie głów snajperem na serwerze 100% crits jest bezsensu.

PS. Jeśli chcesz wkleić rozmowę, po prostu użyj http://pastebin.com/
Wszyscy jesteśmy kalekami
Awatar użytkownika
#EPTF2 ZAWIADAKA
Forumowy Bywalec
Posty: 57
Rejestracja: 14 lut 2016, o 17:50
Lokalizacja: Bunkier Niemiecki
Kontakt:

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Jestem na tak
Lubię sHimi <3
Awatar użytkownika
sHimi
Administrator
Posty: 654
Rejestracja: 9 gru 2014, o 19:58
Lokalizacja: TF2 ORANGE

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

czekam, aż wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem tutaj się wypowiedzą
Obrazek
Ten kraj jest chory, ciągle coś mnie boli
Budzę się rano, otwieram oczy z trudem
Nie toleruję cyfrowej kontroli
Idę przed siebie pozbawiony złudzeń
Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Wydaje mi się, że wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem się wypowiedzieli, jak widać na screenach :) po coś je wstawiłem ;)
Awatar użytkownika
poszkoleps
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 25 sie 2015, o 17:51

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

sHimi pisze:czekam, aż wszyscy admini i silencerzy zainteresowani tematem tutaj się wypowiedzą
Wypowiadam się i sądzę, że bodyshoty powinny być w jakikolwiek sposób tępione.
Awatar użytkownika
KwZniwiarz
Forumowy Bywalec
Posty: 196
Rejestracja: 30 kwie 2016, o 15:32
Lokalizacja: https://discord.gg/NacAW75
Kontakt:

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Powinien byc jaksi limit bo wystarczy snajper z machiną i 518dmg oberwiesz ;-;
Obrazek
Awatar użytkownika
No Żegnam
Użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 21 kwie 2016, o 16:22

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

No Witam

Jestem za tym i za żeby postać snajper została znerfiona dlaczego? Postać ta potrafi zabić każdego z nad leczeniem (jeżeli strzał został naładowany 100%) Na początku BRAK bodyshootu uniemożliwi zabicie na jeden strzał (niektórych klas). i ograniczenie granych snajperów do 1 lub 2 sami zdecydujecie

Mam też pewnie inne alternatywne rozwiązania może się komuś spodoba

1. zrobić ofensywnego snajpera na zasadzie gra na łuku i zabrać mu snajperkę ale posiadał by PM
2. Mini kryty i brak bodyshootu
3. (Najbardziej mało prawdopodobne) V.I.P na snajpera który był by drogi zęby każdy nie kupował go z łatwością (przelew gdzieś 30zł możne mniej lub więcej ale nie 5zł. p2p.) który by dawał aktualne możliwości snajpera a zwykły jak pkt 1 i 2

Generalnie to są moje sugestie które pisałem do Kubara. Które nie musicie brać pod uwagę i możecie je zignorować
Awatar użytkownika
>>PoKeR<<
Forumowy Bywalec
Posty: 287
Rejestracja: 12 sie 2015, o 17:28

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

To ja hihi

Bodyshoty na krytach są strasznie denerwujące. Taki typ biegal po calej mapie i strzelal gdzie popadnie i nie dalo sie grac. Jam jest na Taq
Hihi ;^
Awatar użytkownika
sHimi
Administrator
Posty: 654
Rejestracja: 9 gru 2014, o 19:58
Lokalizacja: TF2 ORANGE

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Powiedziałam, że na forum zainteresuje się sprawą, tylko ciężko interesować się sprawą jak ludzie albo olewają temat albo piszą tylko czy są za czy przeciw.

Wasze odpowiedzi to coś w stylu:
- chcesz zmiany?
- tak
- jakiej zmiany?
- no zmiany

Oczywiście w skrócie i przenośni.

Więc niech osoby, zainteresowane zmianą w dziedzinie bodyshootów napiszą propozycje tej zmiany na forum i poprą linkiem do działającego pluginu, jeśli ta propozycja wymaga pluginu.
P.S pluginy sprzed roku i starsze bez żadnych aktualizacji uznajemy za niedziałające.

Propozycje zostaną omówione przeze mnie jak i drugiego założyciela serwera.
Obrazek
Ten kraj jest chory, ciągle coś mnie boli
Budzę się rano, otwieram oczy z trudem
Nie toleruję cyfrowej kontroli
Idę przed siebie pozbawiony złudzeń
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość