Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Przepraszam Shimi, lecz kwestie techniczne to domena osób, które odpowiadają za funkcjonowanie serwera – założyłem wątek z potrzebą omówienia zmian. Z ww. wypowiedzi ludzi wynika, że są za znerfieniem lub wyłączeniem bodyshotów – kwestia pluginów to już Wasza kwestia, gdyż nie sądzę, by ludzie, którzy nie muszą się na tym znać, byli z tym obeznani :)
Oczywiście mogę się mylić, jeśli osoby, które wyżej się wypowiedziały, znają takie pluginy lub inne rzeczy, to przepraszam :)
Mikilol
Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 19 mar 2016, o 18:19

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Proponuje zainstalowanie pluginu SniperbodyoffbySundex Oczywiscie na Taq
Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Mikilol pisze:Proponuje zainstalowanie pluginu SniperbodyoffbySundex Oczywiscie na Taq
Super ;) być może pospieszyłem się z poprzednią wypowiedzią :D propsy
Awatar użytkownika
Palapower14
Forumowy Bywalec
Posty: 400
Rejestracja: 10 gru 2014, o 22:12
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Fakt denerwujące body a shotgun za pierdyliard hp z kilometra nie... jestem za ograniczeniem ilości osób na snajperze i nic poza tym
@Edit Dura lex, Sed lex #szpan łąciną w **ujjjjjjjjjjjjj
"Kto ma olej w głowie, temu dość po słowie !"
Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Palapower14 pisze:Fakt denerwujące body a shotgun za pierdyliard hp z kilometra nie... jestem za ograniczeniem ilości osób na snajperze i nic poza tym
@Edit Dura lex, Sed lex #szpan łąciną w **ujjjjjjjjjjjjj
Necessitas frangit legem (w znaczeniu: potrzeba rodzi prawo :) )
Asan
Winston Churchill
Winston Churchill
Posty: 290
Rejestracja: 7 gru 2014, o 20:04

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Audiatur et altera pars.
Co wam przeszkadza body snipera, skoro na tym serwerze wszystko bije kryty...
:rose:
Awatar użytkownika
Preze$Exe
Moderator
Posty: 197
Rejestracja: 11 gru 2014, o 20:05
Lokalizacja: Wrocław, No ten tego daleko dość

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Ja tam body bym zostawił :3
Obrazek

Słabi zginą, synu wiesz to, zresztą weź ich pomiń
Bo tnę jak niewidomy fryzjer z sekatorem w dłoni
Awatar użytkownika
poszkoleps
Użytkownik
Posty: 121
Rejestracja: 25 sie 2015, o 17:51

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Preze$Exe pisze:Ja tam body bym zostawił :3
Idź w chuj i nie wracaj.
Kubar906
Forumowy Bywalec
Posty: 38
Rejestracja: 17 kwie 2016, o 17:20
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

Hm, zauważyłem, że podjęto decyzję o tym, że każdy bodyshot to -5 HP dla Snajpera. To jednak nieco za mało, bo jest to tak niska kara, że praktycznie niezauważalna: żeby Snajper poległ, bodyshotując, musiałby oddać 25 strzałów, co jest równe ilości pocisków w magazynku. Ponadto, wystarczy wyposażyć się w Wygodnickiego Wczasowicza i problem znika. Prosimy o poważne propozycje rozwiązania podejmowanej tu kwestii.
Wciąż postulujemy poprzednie kwestie ze zwróceniem uwagi na plugin zaproponowany przez Mikilola. Proszę, słuchajcie się wypowiadających.
dajóm pisze:Audiatur et altera pars.
Co wam przeszkadza body snipera, skoro na tym serwerze wszystko bije kryty...
Właśnie tłumaczymy, dlaczego – powyżej, w pierwszej wypowiedzi :)
Awatar użytkownika
sHimi
Administrator
Posty: 654
Rejestracja: 9 gru 2014, o 19:58
Lokalizacja: TF2 ORANGE

Re: Rozwiązanie kwestii bodyshotów na snajperze

decyzję podjęto co do serwera ORANGE

A ja nie słyszę od Was poważnych propozycji co do zmian, zachowujecie się jak rozkrzyczani ludzie, krzyczący przed sejmem, że chcą zmian, a nie są w stanie powiedzieć jakich. Najłatwiej powiedzieć: nie znam się.
W ogóle pominę fakt tych licznych plotek sianych na serwerze crits, przypomnę, że jako osoba, która ma dostęp do wszystkiego mam również wgląd do czatu pisanego i głosowego na serwerze. Z ciekawszych propozycji nawet były to, by w ogóle usunąć snajpera, albo żeby uwaga, z serwera 100% crits usunąć kryty.

Oraz pozostaje moje główne pytanie, czy zmiany w ogóle są konieczne, skoro nie da się zaprzeczyć, ale crits całymi dniami jest full lub prawie full. Gdyby się nie podobało rzeczywiście tylu graczom to by nie grali tam, a graliby na innym serwerze. Przecież serwerów w PL mamy mnóstwo, a na świecie critsów dużo. No chyba że, ci wszyscy grający ludzie to jacyś ludzie lubiący się umartwiać, którzy grają tam, bo sprawia im to ból psychiczny.

Statystyki i ekonomii się nie pokona demokracją czy łaciną.
Obrazek
Ten kraj jest chory, ciągle coś mnie boli
Budzę się rano, otwieram oczy z trudem
Nie toleruję cyfrowej kontroli
Idę przed siebie pozbawiony złudzeń
ODPOWIEDZ
  • Informacje
  • Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości